Sotsiaalmeedia turundus ja haldus - Webly

Meie sotsiaalmeedia haldusteenuste hulka kuuluvad

Saada oma brändisõnum enam kui kolmele miljardile inimesele. Sotsiaalmeediaturundus on parim viis oma sihtrühmaga suhtlemiseks. Webly on aidanud paljudel ettevõtetel luua tõhusa sotsiaalmeedia haldusstrateegia. Edu sotsiaalmeedias mõõdetakse suuresti publiku kaasamisega. Suure seotuse saavutamiseks soovitame ettevõtetel oma jälgijatega kõigil suurematel platvormidel pidevas suhtluses olla. Kaasahaarava sisu avaldamine on ka sotsiaalmeedia strateegia oluline osa. Kogu avaldatud sisu ja looming peaksid motiveerima jälgijaid sinu veebilehte külastama, et brändi sõnumi kohta rohkem teada saada. Kui jälgijad sinu brändi lugu mõistavad, on neil suurem potentsiaal kliendiks saada.

01

Kliendiuuring

Sotsiaalmeedia vaatajaskonnauuringu abil saavad ettevõtted koguda teavet selle kohta, kes on nende sihtrühm, mida nad otsivad ja kas nad on pakkumisega rahul. Meie protsess publiku-uuringuga algab tavaliselt praeguse ja potentsiaalse jälgija analüüsimisega. Kui ettevõte on sotsiaalmeedias uus, saame kasutada ka oma tööriistu, et näha peidetud statistikat sinu suurimate konkurentide jälgimise kohta. Pärast vaatajaskonna demograafilise, psühholoogilise ja geograafilise teabe kindlaksmääramist uurime, millised teemad selle vaatajaskonna seas praegu trendikad on.
Vaatajaskonnauuring aitab ettevõtetel sotsiaalmeedias kursis ja kaasatud olla. Saame koguda vajalikke andmeid, et hinnata, milline sisu sihtrühma kõige enam köidab. Vaatajaskonnauuringud mängivad samuti olulist rolli inimeste arvu määramisel, kes sinu postitusi vaatavad ja milline tasulise reklaami strateegia on sinu brändi jaoks kõige tõhusam.

pilt
pilt

02

Brändi teadlikus

Kogu maailmas kasutab sotsiaalmeediat üle kolme miljardi inimese. Pole paremat viisi sihtrühmani jõudmiseks kui sotsiaalmeediaturundus. Iga sotsiaalmeediaplatvorm pakub ainulaadset segmenti kogu turust. Näiteks Facebooki kasutajate keskmine vanus on kõigist sotsiaalplatvormidest kõrgeim. Seevastu platvormidel nagu Instagram ja Twitter, on palju noorem demograafia.
Meie Weblys oleme spetsialiseerunud loomingulise sisu kujundamisele, mis köidab ideaalset brändipublikut. Bränding on iga meie projekti keskmes. Meil on graafiliste disainerite, videotoimetajate ja tekstikirjutajate meeskonnad, kes on pühendunud sotsiaalmeediat mõjutava sisu loomisele. Meie toodetud sisul on suurem tõenäosus sotsiaalmeedias jagada, meeldida, mainida ja seda jälgida. Sinu brändisõnum on igal reklaamil, mille kampaaniate jaoks avaldame. Meie digitaalse turunduse meeskond kasutab sinu kaubamärgiga sisu, et jõuda sihtrühmast maksimaalse hulga inimesteni. See meetod maksimeerib sisu väljapaistvust sotsiaalmeedias.

03

Reklaam sotsiaalmeedias

Sotsiaalmeediaplatvormidel reklaamimise suurim eelis on dünaamiline sihtimine. Oletame näiteks, et ettevõte müüb nahast käekotte. Facebooki ja Instagrami sihtimise kaudu saab reklaame näidata ainult naistele, kellele meeldib mood ja kes on vanuses 20–40 aastat. See sihtimisstrateegia tagab, et reklaame edastatakse ainult kasutajatele, kellele kõige tõenäolisemalt postitus meeldib ja kliendiks saavad. Sihtimine võib aidata teil oma „armsa koha” leida, segmentides vaatajaskonna demograafilise, psühhograafilise ja geograafilise teabe alusel. Tehnilist segmenteerimist saab saavutada ka mobiil-/lauaseadmete või iOS-i/Andriodi seadmete sihtimisega. Reklaamid võivad mõjutada ka seda, kas postitused muutuvad lumepalliefekti tõttu viiruslikuks. Lumepalliefekt on sotsiaalmeediamaailmas nähtus, mis maksimeerib sisu eksponeerimist. Põhimõtteliselt järgib kontseptsioon loogikat, et kui üks kasutaja suhtleb postitusega, näevad kõik nende võrgud seda seotust oma voogudes. Siis hakkavad mõned nende sõbrad postitusega tegelema ja nii edasi… Seda nimetatakse lumepalliefektiks. Sageli oleme näinud, et reklaamid sütitavad kaasamist, mis viib postituse levikuni.

pilt
pilt

04

Suurenda müüki

Mõistame, et kõik meeldimised, jälgijad ja jagamised ei tähenda midagi, v.a juhul, kui inimesed tooteid või teenuseid ka tegelikult ostavad. Seetõttu jälgime ja mõõdame pidevalt oma sotsiaalmeediakampaaniate tulemusi. Mõõdame tulemusi pidevalt ja esitame aruande sinu investeeringutasuvuse (ROI) kohta. Seda meetodit nimetatakse konversioonide jälgimiseks. Seome sinu sotsiaalkontod Google Analyticsiga, et näha, kuidas sotsiaalne liiklus sinu veebilehega suhtleb. Samuti kasutame kõnede jälgimise tarkvara ja reaalajas vestluse jälgimise tarkvara, et teha kindlaks, kui palju müügivihjeid sotsiaalmeediast tuleb. Iga kasutajat, kes saadab vormi, kõne või vestluse, nimetatakse digitaalse turunduse terminoloogias „konversiooniks”. Mõõtes sinu konversioone suhtlusvõrgustikust, saame näha, millised kampaaniad on kõige edukamad ja milliselt platvormilt need pärinevad. Sotsiaalmeedia konversioonistatistikat kasutades suudab Webly tõestada, et kampaaniad töötavad ja müük kasvab sotsiaalmeedias tehtud jõupingutuste otsese tulemusena.